piątek, 22 marca 2013

Liebster Award i przeprosiny

Liebster Award

Pytania i odpowiedzi:
1. Co cię skłoniło do założenia bloga?

Moja wybujała wyobraźnia

2. Jak zaczęła się twoja przygoda z 1D?

19.12.2011 w godzinach popołudniowych z nudów włączyłam tv i natrafiłam na 4funtv, a tam leciała piosenka ONE DIRECTION - WHAT MAKES YOU BEATIFUL. Zapamiętałam nazwę po czym wpisałam ją w google i od tego momentu jestem ich fanką, a dokładnie directionerką.

3. Jakie jest twoje marzenie?

znaleźć odpowiedniego faceta i spotkać moich idoli

4. Jakie kraje chciałabyś odwiedzić?

Anglie, Fancje, Włochy, Meksyk

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Menagerką, fotografką, prezenterką telewizyjną, projektantką wnętrz

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?

słuchać muzyki, wymyślać nowe historie

 7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka One Direction?

Truly,madly,deeply; Tell me a lie

8. Twój ulubiony kolor?

Niebieski

9. Ulubiona pora roku?

Lato

10. Ulubiona książka?

cała saga zmierzch ; Córka dymu i kości

 11. Ulubiony film?


Cała seria zmierzchu, cała seria step up, streetdance 1 i 2


Nie będę pisać nominowanych ponieważ wcześniej tzw na poprzednim blogu to zrobiłam : www.stey-czy-lexer.blogspot.com . Dziękuję za nominację http://nosmilenolove.blogspot.com/


Chciałam również przeprosić za to, że nic nie dodaję, ale nie miałam weny i dopiero w zeszłym tygodniu tata się nade mną zlitował i kupił mi ładowarkę do laptopa. Przepraszam!  

Ronnie :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz