sobota, 21 czerwca 2014

Bohaterowie + prolog

 Bohaterowie
Clarie Amanda Frey
(Jade Amelia Thirlwall)

Czy kiedykolwiek będę jeszcze szczęśliwa? Chcę uciec, uciec stąd jak najdalej... Nie proszę o wiele... Ja chcę tylko zacząć się uśmiechać. Jestem na to wszystko za słaba. Nie potrafię, ja po prostu ja...

Liam James Payne

Zakład? Czemu nie. To będzie zabawne. Też mam uczucia! Myślisz, że jesteś pępkiem świata? Otóż nie... Są rzeczy ważniejsze od Ciebie i twojej głupiej dumy. 

Megan Louise Ficker
(Ashley Benson)

Pomogę Ci, ale pamiętaj w życiu nic nie jest za darmo. Nie pamiętasz? Umawialiśmy się. Udawaj, że się nie znamy... Poznaj to jest Tom, on Ci pomoże..


Kylie Mila Street
(Perrie Louise Edwards)

Wpakowałaś się w niezłe kłopoty, ale pomogę Ci czego się nie robi dla znajomych. Znam ich i uwierz mi, nie jest tak jak oni mówią. Ich? Ty ich nie musisz się bać, chyba, że zaszłaś im za skórę. 


Tomas John Bicker
(Tyler Blackburn)

Nie interesuj się. Przy mnie jesteś bezpieczna... Mówiłem Ci suko żebyś się nie wtrącała, a ty olałaś moje słowa więc za to zapłacisz. Boisz się? 


Lucy Amanda Green
(Sasha Pieterse)

Jestem suką, która zaraz nakopie Ci tak, że się nie podniesiesz. Nie ma krwi nie ma żalu. Ale ty jesteś głupia. W niezłe bagno się w pakowałaś. Ona wie?

W pozostałych rolach
Jennifer Frey
David Adam Turnes
Zayn Javad Malik
Niall James Horan
Harry Edward Styles
Louis William Tomlinson
Luke Robert Hemmings
Calum Thomas Hood
Michael Gordon Cilfford
Ashton Fletcher Irwin
Leigh Anne Pinnock
Jesy Louise Nelson

* Nikt w opowiadaniu nie jest sławny. 

Prolog dla tych co nie widzieli
" Kiedyś nie odważyłabym się zrobić to co zamierzam, ale kiedyś już nie wróci. Przez wiele czasu zastanawiałam się nad tym i w końcu podjęłam decyzję. Czy słuszną to się okaże. Zmieniłam się. Już nie jestem taka jak kiedyś. 
Krucha" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz