piątek, 20 września 2013

Nominacje

Pierwszą nominację w kategorii Liebster Award otrzymałam od one-direction-opowiadanie-liam.blogspot.com

Pytania i odpowiedzi:

1. Jakie jest Twoje hobby?

Muzyka, taniec, pisanie opowiadań

2. Co cenisz sobie ponad wszystko inne ?
Miłość i Przyjaźń

3. Ulubione słodycze?

Lizaki

4.Cola czy pepsi?

Pepsi

5. Co cię skłoniło do napisania opowiadania ?

Szczerze to nie wiem, tak jakoś wyszło

6. W jakim województwie mieszkasz?

Wielkopolskim

7. Jakie jest twoje największe marzenie?

Zamieszkać w Londynie

8. Co lubisz robić w wolnym czasie ?

Pisać, czytać, spędzać go z znajomymi i leniuchować

9. Ulubiony rodzaj muzyki ?

Wszystkiego po trochu

10. Ulubione piosenki ?

Szczerze to dużo tego :)

11. Lubisz Justina Biebera ?

Nic do niego nie mam.

Drugą nominację w tej samej kategorii otrzymałam od http://smierc-to-poczatek-czegos-niezwyklego.blogspot.com

Pytania i odpowiedzi:

1. Dlaczego założyłaś bloga?

Chciałam pokazać komuś moje bazgroły

2. Twoje jedyne marzenie, które się nie spełni?

Być piosenkarką (nie mam talentu)

3. Liczba blogów, które do tej pory napisałaś?

Skończonych to jedno, a zaczętych trzy, pisanych w dalszym ciągu trzy. Razem siedem.

4. Czy uważasz, że Twoje życie jest udane?

Nie

5. Jaka jest Twoja największa pasja w życiu?

Muzyka

6. Jak spędzasz swój wolny czas?

(odp w poprzedniej nominacji)

7. Sport, w którym czujesz się najlepiej to..

Piłka nożna

8. Twoje ulubione blogi?

Trudno wybrać, ale te które są po prawej stronie z tytułem "czytam"

9. Co możesz mi poradzić (opierając się na własnych doświadczeniach) w kwestii prowadzenia bloga?


Sprawdzaj kilka razy czy nie ma gdzieś błędu, pisz nie za długie zadania, ale z sensem. Interpunkcja!

10. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie, to gdzie chciałabyś zamieszkać?

Londyn

11. Jak opiszesz siebie?

Niska, przeciętna dziewczyna


Trzecią nominację w kategorii The Versatile Blogger Award otrzymałam od http://ludzka-istota.blogspot.com/

Zasady:

- podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry;
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award;
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów

7 faktów o mnie:

1. Od podstawówki noszę okulary
2. Mam dwóch starszych braci i jedną młodszą siostrę
3. Na święta 2012 dostałam gitarę akustyczną lecz na niej nie gram (nie mam czasu)
4. Do teraz byłam w Canterbury (niedaleko Londynu, WB), w Cachan-Paryż, w Wolfenbuttel (Niemcy), w Czechach (nie pamiętam miejscowości)
5. W te wakacje pierwszy raz leciałam samolotem
6. Mam brązowe włosy
7. Kiedyś moim ulubionym zespołem był RBD

Czwartą i jak na razie ostatnią nominację otrzymałam od http://one-direction-opowiadanie-liam.blogspot.com

7 faktów o mnie:

1. Nienawidzę siatkówki
2. W szkole najlepiej mi idzie z matmy
3. Mam skończone 18-ście lat
4. Mieszkam niedaleko Poznania
5. Mam kilku najbliższych przyjaciół-znajomych
6. Za rok skończę szkołę
7. Uczę się jako technik handlowiec

Ze względu na tyle nominacji nikogo nie będę nominować. Kiedyś tzw. w marcu otrzymałam również nominację i napisałam tam, że na drugi już zakończonym blogu nominowałam, a więc to na tyle.
Kolejny rozdział już się pisze!
Buziaki Werka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz