piątek, 28 grudnia 2012

Rozdział 5


Rozdział 5

Dwa miesiące później

Razem z Rose szykujemy się na imprezę zakończeniową wakacje, na której mamy się zamiar nie za bardzo upić, ponieważ jutro o godzinie 9:00 jest rozpoczęcie roku szkolnego. Razem z dziewczyną wybieramy się do tej same szkoły, prawdopodobnie będziemy chodzić do tej samej klasy, a to dlatego że idziemy na ten sam kierunek, a mianowicie będziemy w klasie muzyczno-tanecznej. Na razie nie mamy zakupionych podręczników, ponieważ dopiero jutro dostaniemy wykaz tego czego mamy zakupić na nowy rok szkolny.
- Gotowa ? – zapytałam się czarnowłosej dziewczyny.
- Tak – odparła.
 Rosemary ubrała się w to

Natomiast ja ubrałam się w to
- Ślicznie wyglądasz – powiedziałam wpatrując się w przyjaciółkę.
- Dziękuję ty również kochana – odpowiedziała przytulając mnie.
Ogólnie przez te dwa miesiące wakacji trochę się pozmieniało, mianowicie po prawie dwóch tygodniach spędzonych w rodzinnym mieście Rose wróciła razem z chłopakami do Londynu. Na całe szczęście Ci mieli przez miesiąc próby oraz kręcili teledysk do nowej piosenki czy coś. Dzięki czemu mogłam się z nią spotykać i przez to nie miała żadnych problemów. Kilka dni temu zespół wyleciał do Ameryki, lecz jutro wraca. Na razie ich nie poznałam, w sumie się cieszę, bo z opowiadań mojej przyjaciółki wynika, że są to rozwydrzone dzieciaki. 
Wracając do mojej przyjaciółki, którą tak nazywam od jakiego czasu, wybieramy się do tego samego klubu co zawsze. Praktycznie nie opuściłyśmy żadnej imprezy w Star One, znamy już tam ochroniarzy, którzy od razu nas wpuszczają. Max ten sam barman, który obsługiwał nas na pierwszej mojej imprezie po przyjeździe do Londynu, stał się naszym dobrym kumplem często żalimy mu sie po pijaku. Zack oraz Jack to dwaj dj, którzy rozkręcają imprezy nie raz pomogli nam dotrzeć do domu. Zoey jedna z kelnerek z którą nie raz wychodzimy na zakupy stała się naszą koleżanką, a Miley tak samo jak Max pracuje na zmianę za barem zabierała nas z całą ekipą wyżej wymienionych nad jezioro w zeszłym tygodniu od razu po wyjeździe 1D.
- Ronnie jedziemy czy nie ? – usłyszałam głos przyjaciółki, która wyrwała mnie z zamyślenia.
- Tak, jasne, sorki trochę się zamyśliłam – przeprosiłam dziewczynę, a następnie wyszłyśmy z jej domu.
 Rose zakluczyła willę, a ja ruszyłam już w stronę taksówki, która zawiezie nas do klubu. Wsiadłam do wozu, a chwilę po mnie zasiadła obok mnie Rosemary.
- Gdzie was zawieźć dziewczynki ? – spytał nam się uprzejmy głos kierowcy.
- Do klubu Star One – odparłam z uśmiechem.
 Mężczyzna ruszył taksówką spod willi uprzednio włączając radio, w którym leciała piosenka Nickelback – Lullaby. Uśmiechnięta słuchałam słów, które śpiewał wokalista. Po 15 minutach jazdy znaleźliśmy się pod klubem. 
- Ile płacę ? – spytałam się.
- 15 funtów – oznajmił mężczyzna.
- Proszę, reszty nie trzeba – podałam kierowcy 20 funtów uprzednio wyjmując pieniądze z portfela, który był w torebce.
Po podziękowaniu ze strony mężczyzny wysiadłyśmy z pojazdu, po czym przeszłyśmy małą odległość do klubu. Przywitałyśmy się ze Sam’em tutejszym ochroniarzem i weszłyśmy do środka. Wewnątrz budynku otulił nas zapach papierosów wymieszanych z alkoholem i różnymi perfumami. Uśmiechnięta spojrzałam na moją przyjaciółkę, ta wyczuwszy na sobie mój wzrok spojrzała na mnie.
- Bar ? – spytała mi się unosząc jedną brew na co lekko skinęłam głową, a następnie ruszyłyśmy wolnym krokiem do baru.
- To co zawsze – oznajmiłam siadając na jednym z krzeseł barowych.
- Już podaję – odparła Miley całując mnie i Rose w policzek.
- Przygotowane na jutro ? – spytał nam się Max.
- Nie – mruknęła krótko Rosemary.
- Tylko się nie spijcie jak ostatnio – powiedziała ze śmiechem podając nam drinki Milly
- Zobaczymy – szepnęłam po czym wypiłam na raz kolorowy napój.
 ~~~~~~~~~
- Ronnie wracamy już – usłyszałam głos mojej przyjaciółki? Tak to chyba ona.
- Nie chcę – odparłam lekko się chwiejąc.
- Jutro rozpoczęcie, a raczej dziś jest rozpoczęcie. Dalej idziemy taksówka już na nas czeka – oznajmiła mi biorąc mnie pod ramię.


*-*-*-*-*-*-*-*
Zapraszam na opowiadanie mojej znajomej dopiero zaczyna http://like-i-love-youu.blogspot.com/
Komentujcie :)
Dziękuję, że czytacie : )
Jeśli chcecie być informowani to piszcie mi tutaj lub na mojego nowego tt @Ronniie69 ewentualnie na starego tt @Wera_Lepczynska :)
Ronnie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz